زیرسیگاری لیوانی خودرو

ساخت وبلاگ

زیر سیگاری لیوانی خودرو

مشکلی که بسیاری از افراد هنگام استفاده از سیگار داخل خودر با آن روبه رو میشوند پخش شدن خاکستر در خودرو و همچنین  محلی برای انداختن فیلتر سیگار میباشد. زیر سیگاری لیوانی خودرو وسیله ای کاربردی است که به وسیله لبه ای که دارد میتوان آن را بر روی هر سطحی قرار داد ، مانند پنجره ماشین که با توجه به طراحی زیر سیگاری در هر ماشینی قابل استفاده است.

زیر سیگاری خودرو

قیمت 79 هزار تومان

خرید پستی

همانطور که در تصاویر مشاهده میکنید حفره ای وسط این زیر سیگاری وجود دارد و خاکستر و فیلتر سیگار به محفظه پایینی ظرف منتقل میشوند و از پراکنده شدن خاکستر در محیط به وسیله باد جلوگیری میشود. و در لبه های این زیر سیگاری محلی برای قرار دادن سیگار وجود دارد و زمانی که لحظه ای میخواهید سیگار را بر روی سطحی بگذارید این کار را به راحتی برای شما ممکن میکند به گونه ای که نوک سیگار به هیچ سطحی برخورد نکند.

نکته مهم دیگر در مورد این زیر سیگاری قابل حمل بودن آن است که میتوان آن را به راحتی جا به جا کرد و در هر محیطی از آن استفاده کرد و همانگونه که مشاهده میکنید میتوان با توجه به گیره محکمی که دارد آن را بر روی انواع سطوح مانند لبه نرده بالکن ، میز و... استفاده کرد.

زیر سیگاری ماشین

در مورد سایز محصول لازم به ذکر است که در اندازه استاندارد تولید شده است و در تمامی خودرو ها قابل استفاده است. همچنین جنس آن از الیاف نسوز است که در هنگام برخورد با حرارت سیگار مشکلی به وجود نمی آید.

زیر سیگاری ماشین

خرید پستی

انداختن فیلتر سیگار به بیرون از پنجره خودرو هنگام رانندگی کار بسیار ناپسندی است که بسیاری از افراد انجام میدهند که علاوه بر ایجاد آلودگی محیط زیست باعث پرت شدن حواس سایر رانندگان و یا آتش سوزی میشود که با این وسیله این مشکل بر طرف خواهد شد.

همانطور که اشاره شد زیر سیگاری لیوانی خودرو از جنس نسوز ساخته شده است همچنین در برابر ضربات ناشی از افتادن زمین نیز مقاوم طراحی شده است.

زیر سیگاری همراه

در زیر بعضی از ویژگی های مهم ذکر شده اند:

  • جلوگیری از پخش شدن خاکستر
  • محفظه برای قرار گیری فیلتر و خاکستر
  • قابل استفاده در انواع ماشین ، بالکن و...
  • تولید شده از الیاف نسوز و مقاوم در برابر ضربه
  • گیره محکم برای قرار گیری روی انواع سطوح
  • کمک به حفظ پاکیزگی محیط زیست
زیرسیگاری لیوانی خودرو...
ما را در سایت زیرسیگاری لیوانی خودرو دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : یاشار carcigaretteholder بازدید : 189 تاريخ : پنجشنبه 27 خرداد 1400 ساعت: 22:38